Spersonalizowany rejestrator czasu pracy – czytnik RFID do zakładów pracy i nie tylko…

« z 5 »

Głównym założeniem przy projektowaniu czytnika było jego zastosowanie jako urządzenia monitorującego czas pracy. Jednak rozbudowane funkcje tego czytnika pozwalają na wykorzystanie go wszędzie tam, gdzie należy kontrolować upływający czas, czyli np. w:

  • zakładach pracy,
  • przedszkolach,
  • żłobkach
  • figloparkach
  • pływalniach
  • siłowniach

oraz innych miejscach, w których istnieje konieczność zliczania czasu, jaki upłynął pomiędzy kolejnymi logami transpondera.

Hardware czytnika stanowi popularny, sprawdzony i ceniony przez klientów RFID IND LCD. Obudowa czytnika nie ma wyprowadzonych przepustów kablowych.

Dane techniczne

Zasilanie

  • Napięcie zasilania: 10-24VDC lub PoE 802.3af,
  • Pobór mocy:  max 2,5W ( ~200mA@12V).

Komunikacja

  • LAN – prędkość do 10Mbps,
  • RS485 – Modbus RTU.

Protokoły komunikacyjne

  • Modbus RTU,
  • Modbus TCP,
  • HTTP w trybie serwer,
  • HTTP w trybie klient,
  • SNMP.

Wejścia

  • Liczba wejść: 2,
  • Typ wejść: cyfrowe, zwierne NO.

Wyjścia

  • Liczba wejść: 2,
  • Typ wejść: przekaźnikowe NO,
  • Maksymalny prąd obciążenia: 1A @ 30 VDC.

Obsługiwane transpondery

  • Standard: Unique EM4100, EM4102,
  • Częstotliwość: 125kHz,
  • Odległość odczytu: do 8 cm.

Pamięć

  • 1000 UID,
  • 30000 zdarzeń.

Funkcje Modbus RTU

  • 0x01 Read Coils,
  • 0x03 Read Holding Register,
  • 0x05 Write Single Coil,
  • 0x06 Write Single Register,
  • 0x0F Write Multiple Coils,
  • 0x10 Write Multiple Registers.

Wyświetlacz

  • LCD 4×20 znaków.

Rejestrator czasu pracy – funkcje dodatkowe

  • Możliwość wykonania spersonalizowanej etykiety frontowej,
  • Dostępne wersję urządzenia: z klawiszami lub bez,
  • Zastosowany zegar RTC,
  • Możliwość podłączenia elektro-zaczepu,
  • Autorska aplikacja komputerowa do programowania i przetwarzania danych z czytnika na potrzeby użytkownika.

Konfiguracja urządzenia

Przy pierwszym uruchomieniu konieczne jest skonfigurowanie urządzenia. Najprostszą metodą konfiguracji urządzeń firmy Inveo jest skorzystanie z programu Discoverer. Program jest dostępny tutaj. Po zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji, w tabeli pojawią się wszystkie urządzenia Inveo podłączone do sieci. Jeżeli urządzenie nie zostało wyszukane, należy wybrać inny Interface lub sprawdzić połączenie z routerem.

Jeżeli urządzenia mają wyłączoną opcję Enable Remote Config, konieczna jest ręczna zmiana ustawień poprzez zmianę adresu IP komputera. Dokładna instrukcja konfiguracji urządzenia znajduje się w instrukcji obsługi.

Przejdź do sklepu – wersja standardowa/z przyciskami

Przejdź do sklepu – wersja z klawiaturą

Nasza strona korzysta z plików Cookie zgodnie z Polityką Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close